Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Zobraziť viac
Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby... Zobraziť viac
Všetci vieme, že firmy potrebujú kreatívne a inovatívne stratégie, aby obstáli v boji proti konkurencii. Ale konvenčné riadenie, ktoré myslí predovšetkým na optimalizáciu rizika a oceňuje opatrné myslenie, neprospieva odvážnym nápadom, ... Zobraziť viac
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ... Zobraziť viac
Kniha skúma oblasti, na ktoré sa ženy, ale aj celá spoločnosť, musia zamerať, ak chcú byť (a zostať) psychicky silné. Poskytuje premyslené a inteligentné rady, praktické návody a špecifické stratégie, ktoré autorka ilustruje na svojich osobných... Zobraziť viac
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom)... Zobraziť viac
Príručka pre sieťový marketing. Noví ľudia potrebujú mať istotu, a práve tú im poskytne táto kniha. Dozviete sa z nej, že uspieť môže naozaj každý, a ako je to možné, ako si vybudovať stopercentnú istotu, ... Zobraziť viac
Vzorec úspechu je jednoduchý: musíte byť v správnom odvetví, v správnom čase a so správnym podnikaním. Vďaka tejto knihe sa dozviete, ako si všimnúť odvetvie, ktoré bude rásť, zistíte najdôležitejšie fakty o sieťovom marketingu, ... Zobraziť viac
Ako je možné, že niektorí ľudia dokážu byť šťastní a dosahovať úspechy, aj napriek nespočetným životným skúškam, ktorým neustále čelia? Z čoho pramení ich vnútorná vyrovnanosť a sila zvládnuť každú životnú situáciu? Nad týmito otázkami sa zamyslela... Zobraziť viac
Už vás unavuje, že sa neviete hnúť z miesta alebo vyriešiť nejaký konflikt? Chceli by ste vedieť lepšie komunikovať s manželom, partnerkou, dieťaťom, kolegom či kýmkoľvek, kto má odlišný názor? V knihe Sprav jednu vec inak sa dozviete desať jednoduchých. Zobraziť viac
Autor analyzuje správanie, myslenie, životný štýl a finančné know-how, ktoré stoja v pozadí bohatstva, šťastia a prosperity... Zobraziť viac
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Zobraziť viac
Praktická pomôcka pre nenásilnú zmenu životného štýlu je zložená z dvoch častí. V prvej časti autorka, profesionálna poradkyňa na výživu, zrozumiteľne vysvetľuje podstatu látkovej premeny v tele (metabolizmu), vyvracia najbežnejšie mýty o zdravom... Zobraziť viac
Úspech znamená pre každého niečo iné a nemusí to byť len niečo materiálne. Človek je skutočne úspešný, len ak má zároveň pocit spokojnosti a naplnenia. Ako sa dopracovať k úspechu a zároveň k dobrému životu, na to vám dá odpoveď táto kniha. Každá... Zobraziť viac
Mních, ktorý predal svoje Ferrari, je kniha, ktorá sa stala fenoménom. Vyšla pred desiatimi rokmi a odvtedy zmenila miliónom ľudí život. Zobraziť viac
O svetoznámom podnikateľovi Richardovi Bransonovi sa písalo a stále píše veľa. Len máloktorá kniha však opisuje jeho súkromný život či budovanie skupiny Virgin tak detailne ako životopis, ktorý napísal on sám. Podrobne a s typickým nadhľadom v ňom.. Zobraziť viac
Človek by si myslel, že naša „post-pravdová“ doba je záležitosťou posledného desaťročia a priamo súvisí s rozvojom internetu. Omyl! Ľudia klamali a podvádzali vždy. Prečo však niektoré lži pretrvajú a falošné informácie sa považujú za všeobecne platné?... Zobraziť viac
Naše správanie nie je zakódované iba v génoch, ale aj vo hviezdach. Bez ohľadu na pohlavie, vek alebo sexuálnu orientáciu sa ľudia v danom znamení vždy vyznačujú nejakým spoločným správaním. Nejde však len o spoločné kladné vlastnosti. Je načase... Zobraziť viac
Ďalšia časť zo série fenomenálne úspešnej zbierky skutočných príbehov Slepačia polievka pre dušu. Nebeské, z iného sveta, božské, anjelské, nadpozemské. Nech už to nazvete akokoľvek, niekedy zažívame nevysvetliteľnú súhru okolností, o ktorej vieme... Zobraziť viac